Çdo
gjë që e fillon
me padrejtësi
dhe me të keq, aq më pak kur
dëshiron që të marrësh një territor të huaj e të zhdukësh
paraardhësit e tij,
edhe gjurmët e ekzistencës së tyre, kjo
gjë nuk është aspak e arësyeshme,
nëse është e plaçkitur apo e vjedhur, gjoja “me
fakte”,
pa
autorizim të mirëfilltë,
e
nuk ke aspak të drejtë.
Heret apo vonë do të përfundojë në atë mënyrë siç e ke
filluar. Fillimi
vie deri te përfundimi, e fundi i ka dëshmitë e veta.
Të
pengosh
e të revanshohesh,
apo t`i
sulmosh pa kurrfarë logjike
dhe arësyje,
popujt
e urtë për rreth teje,
me gënjeshtrat
e kulluara,
këto gjëra ka
mundësi
vetëm
një i lindur nga djalli t`i ravijëzojë,
edhe në qoftë se janë doktrina të djallëzuara për
fé.
Adhurimi apo besimi për të gjithë njerëzit e botës është
i lirë,
të cilët Thot-i
i thërriste nga shpirti i bardhë e i shenjtë i tij “vëllezër”,
por feja
nuk mund tu imponohet me dhunë e dredhi.
Këto
gjëra të tjera, parasegjithash
dogmat e feve,
janë
vetë djallëzimi i djajve të errësirës,
janë dije të mbjellura keqas, kundër
Zotit të Madh
apo ZOTIT
NJË,
e
iliro-pellazgët e kanë quajtur ZEU-s, plot Dritë,
dhe janë sa herë që e kërkon njeriu vetëtimën e reve, me dorën
e Zotit,
të ardhur prej qiellit, mund
t`i godasë!
Le ta dinë se mund të gjëjnë lakenj në mesin tonë, që secili
popull e komb i ka përherë, e ata janë të shlyer nga të gjitha
normat
morale,
që shikojnë çka mund të lëpijnë te këmbët e të tjerëve, dhe
këta janë regrutët
në favor të armiqve tanë kombëtar, që i shesin pa turp tokat
tona, në të gjitha anët. Të mos harrojnë se do të kalojnë edhe
ata vetë nga bota e përkohshme bashkë me tipat e tyre, të cilët
sot i kanë zënë pozitat kyqe, por vdekjes
nuk do t`i shpëtojnë e as dënimit të Zotit NJË!
Lufta
më
e madhe,
më
e çuditshme
e më
e rrezikshme
vie dhe
ka
qenë lufta
biologjike,
sikur bombat biologjike të Sadam
Hysenit
kundër kurdëve, apo lufta
biologjike
e
këtij viti,
e quajtur “Virusi
i Koronës”,
e cila i mbylli të gjithë në shtëpitë e veta, me
rregulla të posaçme higjienike.
Shtetet
i mbyllën kufinjtë; tubimet e qytetarëve mbi tre apo katër veta
na u ndaluan; distanca dy metërshe nga të gjithë, rreth e rrotull,
u aprovua në fare pak dyqane të hapura për gjëra jetësore;
restorantet, firmat, shkollat e shëtitjet pushuan, me
detyrim të vendit,
etj. Ku
mund t`i mbanim të gjithë këto rregulla, deri sa nuk kishte një
vaksinë të mirë për
të gjithë.
Kjo
ishte koha më e favorshme e lakenjëve tanë, të
cilën e gjetën si më të përshtashme për lojërat e armiqve të
urryer,
me trojet tona, në favorin e tyre. Turp
u qoftë këtyre horrave, të cilët morën pjesë në këtë lojë
të turpshme me tokën tonë, e
lënë amanet nga ati i ynë.
Asnjëherë
nuk e kemi ngritur dorën mbi askend,
asnjëherë
nuk i sulmuam të tjerët në punën e tokën e tyre;
nuk
e duam pasurinë e mallin e huaj, por e bëjmë vet, sepse punojmë,
edhe
tokën, pra arën, dhe ishim e jemi ar-bër, të cilat i kemi amanet
prej atit të shenjtë,
që
prej Thot-it e këtej.
Ishim
shpirti i madh i botës së gjallë, ndërsa të tjerët na luftonin.
Nga një arësye e gjënin. Jemi tkurrur në majet e maleve tona, nga
të gjitha anët. A e kuptoni ju, të gjithë! Dhuna, patrejtësia,
vrasjet e shumta e të pandalura nga të gjithë sa kishim këtë
fatkeqësi që të na suleshin, të na sulmonin, dhe na detyruan të
tkurremi e tërhiqeshim në këto male me gurë, pa asgjë, sepse nuk
dëshironim një luftë me dikend. Dija
nuk do luftë!
E djalli ka fuqi, nuk ka arësye, merr turr, pra “do
luftë”!
Dija është fjalë e urtë, sheh pak DRITË!
“Lufta
u sjellë të gjithëve brengë!”
1
- thotë personazhi i filmit artistik, të
shkruar nga autori i filmit,
“Mbretëria
Yan”,
i luajtur këtu nga Seven
Sword.
Pikërisht kjo konkluzë, mijëra
vite ndër luftëra,
edhe e çunit
rus,
i cili i përshkruan luftërat e fisit “Martinas”,
ta
mbushin mendjen.
Ne
kemi ikur nga luftërat,
me mija dhe qindra vite, por të
paskrupultit
na e merrnin fatin në dorë dhe luanin siç dëshironin me ne.
Iliro-shqiptarët
nuk e kanë pasur luftën me grabitje, si formë të jetesës së
tyre, por punën
e mirëfilltë,
që të punojnë “tokën
e babagjyshit”
dhe të jetojne të
lirë!
“Helenët
e mësuan nga pellazgët artin e punimit të bronzit, të ndërtimit
të qyteteve dhe fortifikimeve”.2
– thotë Herodoti.
Iliro-pellazgët
ishin të parët që futen në Evropë një alfabet.
Në fillim quhej alfabeti pellazg dhe prej këtij doli dhe u hartua
edhe alfabeti helen.
Pellazgët
ishin ilir dhe jo helenë.
Plini
(Plaku) siguron se pellazgët e dërguan në Lacium alfabetin e
tyre.3
“...arbërorët
(arvanitasit) e lagjeve të Athinës, edhe pas dhjetra brezash,
s`janë greqizuar as deri më sot...”4
- thotë i njëjti autor, Dhimitër
Pilika.
Ne
duhet të bëjmë çmos dhe të
ruajmë kudo arvanitasit,
edhe pse pjesa
dërmuese e tyre, mbi 150-200 vite,
nuk
e flasin më në familjet e tyre gjuhën shqipe, por e kishin ruajtur
dialektin origjinal të arvanitasve,
të cilës ata i thonë “gjuha
arvanitase”,
e
cila nuk është e vërtetë,
sepse ajo
është dialekt e jo “gjuhë”.
Disa kanë dalur tërësisht nga lëkura kombëtare arbër
e na e quajnë me “krenari”
gjuhë
tjetër,
pra “gjuhë
helene”,
sepse e ka një alfabet të veçantë, formën e shkrimit, jo
krejtësisht gjuhën.5
Edhe
sot mund t`i kthehen prapë gjuhës shqipe
arvanitasit,
në të tërë të ashtuquajturën “Greqi”,
e nuk janë minoritet, por shumicë.
Jo rastësisht po dalim prej çështjes sonë, e po
e shfletojmë prapavijën e tyre.
Një pakicë „e
huaj“,
që quhej akej,
kanë ardhur gradualisht në Greqinë e sotme, e
lidhur ngushtë për fenë,
si
bosht kryesor i fesë së tyre,
e
aspak për “komb”.
Na
shtrohet pyetja: si mundet ta sjellë për maje të gishtit dhe të
luaj prej periudhës së mbiquajtur “epokave
të errëta“,
1200-800
p.e.s.6
e deri më sot, shumicën
arvanitase;
ta mbajë të lidhur pas sulmeve të një pas njëshmëve ndaj
popullatës iliro-pellazge,
e të mos arrijë asnjëherë të zgjohet nga gjumi i rrejshëm
shekullor i „grekëve“,
të cilët na quheshin “helenë”,
e në të vërtetë na qenë një grusht akej?
Pra, feja
e krishterë dhe ortodokse është ajo që i ka paraprirë në
luftëra të mëtutjeshme, e jo çështja kombëtare!...
Athua,
a e kuptojnë arvanitasit,
se janë arbër,
se e flisnin gjuhën
shqipe,
e të cilën e kanë tradhëtuar, me të ashtuquajturën „gjuhë
greko-helene”,
e që ishte gjuha
e popullit ilir,
e të folur nga baballarët e tyre, jo
nga gjyshërit,
por që u shkrua me
një alfabet tjetër?!
Kjo është çudi! Është e pamundur të quhet “greke”
e
tërë parahistoria,
thua se nuk e njeh askush historinë ?!
Në
radhë të parë, na u dashka të zhduket Epiri,
edhe pse ka qenë përherë vatra
e madhe e gjuhëve të botës,
dhe të bëjnë për vete edhe lakejtë e tyre nëpër Shqipëri, të
cilët, sillen
si të marrë.
Zoti
i Madh
nuk është “grek”,
edhe
pse aty ka
një fé,
por është
Zoti NJË,
pas nëntë
cikleve,
të cilat e
kanë nga një Zot të Ciklave,
i treti cikël është
cikli polar,
ndërsa ndërgjegja
kozmike ëshë
Zotëria
i të Nëntës,
i cili di
gjithçka;
ndërgjegjen e vet e ka gjithmonë; te i cili vdekja
nuk njihet;
është infinit në planin e tij, por është
DRITË E MADHE,
është ZOTI
NJË,
e nuk paraqitet si “qenie
materiale”.
Poqese
ju doni të dini më shumë, shikoni të gjitha
plakat e zmeraldit,
të përkthyera në shqip nga italishtja, prej Skender
Hushit.
Ai
ishte Zoti i çdo faraoni në Egjypt,
i
çdo gjëje në
GJITHËSI,
që quhej ATUM.7
Emri
i Egjyptit, në gegërishte, kuptohet menjëherë se kështu është
thirrur prej
popullit shqipfolës të Evropës.
Do të thotë se ai është quajtur kështu nga Yllirët, me
Yll në ballë,
që lidhet me gjëndren pineale të trurit dhe direkt me Yllin e
shumëfisht dhe të quajtur SIRI. Emri “Egjypt”
është
i gjiut tonë,
d.m.th. i
Atlantës,
8jo
i Khemit, prej “gji”,
e i cili sot shkryhet me “i”, në vend të “y”-së.
Përpara i kanë shkruar emrat me “y”,
në pjesët vendimtare. Do të keni rastin që të shikoni në disa
shpjegime të tjera, të yllirishtes
(ilirishtes),
cilat e kanë një vend të veçantë në studimet e mia dhe do të
ipen më vonë...
Kush
mendon se mund “ta
vjedh”
këtë botë me “mençuri”,
ai
do gënjehet,
i merr mbi qafë të tij njerëzit që i grumbullon dhe ua imponon
religjionet.
Të
gjitha mësimet e feve të tjera janë mësime prej njerëzve që
kanë pasur njohuri, por gjëndren pineale
nuk kam mundur që ta zgjojnë. Ata dallojnë si njerëz, ndonëse
kanë mësuar prej “Mësuesit
të Madh”
të Thotit,
e thonë se këto gjëra “ua
kanë dërguar engjujt”,
madje në shpella, p.sh. Muhamedit
në shpellën
e malit
HIRA.
Për mendimin tim, në shpellë futen ata të cilët nuk janë të
kënaqur me jetën që e bëjnë; në shpellë futen ata të cilët
ikin prej të tjerëve dhe për të mos e nuhatur vijën e keqe e të
shtrembët jetësore, diçka të pamoralshme që e kanë bërë; në
shpellë futen edhe njerëz që i kanë borgje të palara shoqërisë,
shtetit e perandorëve, që këto borgje të shumta lahen me vdekje
ose me burg;
në shpellë futen edhe vrasësit
e hajdutët,
të cilët nuk mund të shkojnë nga kjo jetë pa
u hakmarrë,
ndaj njerëzve dhe shoqërisë. Por, më mirë po i kthehemi çështjes
sonë dhe besimeve.
Besimet
kanë filluar prej Thot-it
dhe më
e para
është prej
Musait,
Moses,
Moisut,
thuhet 1600
p.e.s.
Sipas Biblës,
emri Moisi
(hebrisht
Môsceh)
do të thotë “i
nxjerrë jashtë”.
Dy
shkonjat e rrënjës së kësaj fjale,
“m”
dhe “s”,
janë
shqip,
prej
Egjyptit,
nga
hieroglifet e Thot-it,
që do të thotë “fëmijë”.
Edhe më fuqishëm do të na e shpjegonte këtë term historiani
i besimeve,
filozofi
dhe mitologu,
Mircea
Eliade,
i cili e merr vetë se është “term
egjyptian”,
me
kuptimin e fjalës:
“i
lindur, fëmijë”,
në veprën e Fatbardha
N. Demit.9
Të
gjithë sa merren me këtë çështje të studimit fetar të Musait,
Moses
apo Moisiut,
mbesin
pa e shpjeguar origjinën e tij etnike.
Nuk e tregon asnjë njeri prej izraelitëve dhe ortodoksëve të
botës, se prej kah e kanë prejardhjen të parët e tyre, ndërsa
fenë ortodokse e shpiejnë deri “në
fillim”.
Do
të duhej të niseshin prej faraonëve dhe të mos gënjenin.
Datat
nuk përputhen. Në të gjitha librat e tyre, ka shkelje për vitet.
Kjo gjë vjen edhe nga origjina.
E nxjerrin “shtegëtimin
e popullit izraelit”
nga
vendi Ur.
Atëherë, nuk
ka qenë i themeluar “shteti
Izrael”,
as fisi hebrej,
por disa
fise nomade e të bashkuara.
Ju shikone hartën e këtushme.10
I
pari
ka qenë Mose,
Moisiu,
Musa,
e nuk “mbahet”
pjesëtar
i Yllorëve,
por është
i Arkadisë.
Arkadia
është gjeneza e Pellazgjisë.
Historia na thotë se Moisiu
nuk e kishte asnjë njeri i cili do t`i ndihmonte në mbajtjen e
rregullit e të drejtësisë, madje as sistemin e mësimit të
popullatës.
Sipas
mësimeve fetare të Torah-ut
(edhe
unë, si nxënës, në KSA e Kosovës e kam lexuar në gjuhën
artificiale serbo-kroate, për të cilën do të shpjegoj më vonë,
sepse nuk ka komb “serb”, por është një konglomerat fetar)
fjala “moisi”
do të thotë “mësuesi
ynë”;
atje thuhet “na
mëso... e na shpjego Torah-un”.
“Muse,
shqip, mësoj
dhe musoj,
do të thotë: unë
mësoj, unë jap mësim.
Musoi është ai që jep mësim, i cili na frymëzon dijen, që lindi
shkencën”.12
Sipas
studiusit Dr. Arif
Mati,
në këtë vepër thuhet:
“Hebrenjtë
i kanë huazuar nga egjiptianët bazat e tyre fetare, ligjet,
rregullat e higjienës dhe supersticionit të tyre”.13
Tradita
hebreje, duke shpjeguar për prindërit e Musait
të tyre apo Naos
e Nuhiun,
sot në shqip; nuk
e thonë aspak të vërteten e origjinës së tyre.
Nga
librat e historisë,
po e marrim një prej librave tanë më të bukur, për
iliro-pellazgët
dhe shqiptarët,
Dr. Eqrem
M. Zenelajt,
i cili na shpjegon me fakte të pamohueshme, se vendi i parë i
pellazgëve është quajtur Pellazgjia,
e cila më vonë e mori emrin Arkadia.
Fjala “arkadi”
është një
fjalë pellazgo-ilire-shqipe.
Ajo përbëhet prej dy
fjalëve të shqipes:
“arkë”
dhe “dije”.
E kjo do të thotë në radhë të parë se është arka
e dijes,
e thesarit njerëzor, vendi ku ruhet përvoja e lashtë dhe dija e
popullit.14
Shqiptarët
me
fjalën “arkë”
e shprehin një sënduk
të punuar nga druri,
me
kapak për ta mbyllur,
në të cilën i
ruajmë gjërat më të vlershme
të shtëpisë apo të njeriut, pra thesarin
shtëpiak.
Edhe sot, i përcjellim vajzat tona në shtëpinë e burrit, sepse
ato e kanë për detyrë të
punojnë me dorë
e
të ruajnë në arkën e tyre,
çka
i duhet për të
krijuar
familjes e re.
Ndër të tjera, e ruajnë pajën
në arkë. Arka e barka kanë qenë dy fjalë të përafërta me
njëra tjetrën, si dy
sinonime të shqipes,
ndër të cilat barka
ndërtohej me të njëjtin material,
por ishte
mjet lundrues dhe
e kishte formën e barkut apo të gjysmëbarkut, që quhej BARKA.
15
Në
dokumentet e vjetra,
shpëtimi i Noes,
Nuhës,
Noa,
nga përmbytja, që përshkruhet “e
madhe”,
shënohet në origjinal e shqip: “Arca
Noë”.
Tregimet
dhe legjendat fillojnë
me barkën e
Nout
(Ndout,
Noes), të cilën grekët e shtrembërojnë me Inahusin,
me të cilin ishte Musa/Moisiu.16
Nga
mitologjia, gjatë udhëheqjes së popullatës së marrur prej
Egjyptit për në “tokën
e premtuar”,
e
kjo gjë do të diskutohet më vonë,
Moisiu
është me një përzierje fisesh,
e njërin fis, fisit
që i përkiste ai,
ishin
levitët,
që nuk
kishin përfituar si fiset hebrej toka të reja,
por kishin
të drejtë të jenë priftërij
dhe i
shërbenin një kulti,
Zotit
NJË,
ndërsa popullata ishte e dalur prej dore, besonte në gjithçka,
madje edhe derrit i ngriste një “kult”.
Sipas
traditës
hebreje,
na ipet diçka tjetër: mbreti kishte dhënë urdhër të gjithë
ushtarëve që të vrisnin të gjithë të sapolindurve të
fisit nomad.
Sipas Arif
Matit,
pasi e mbështollën mirë të sapolindurin, në djep të
shelgjishtes, e leshuan në lumin
Nil,
duke e ndjekur me sy. E
bija e Faraonit,
“e
mori me vete dhe
e adoptoi”.
Sipas Arif
Matit,
atij ia dha emrin “moshe”,
që do të thoshte: “i
shpëtuar nga uji”.
Duke i analizuar hieroglifet, na zbullojnë
se ky ishte bir i vërtetë i motrës së RAMSESIT II,
princeshë, e familjes së denjë të faraonëve, yllorëve, pas
Thot-it.
Emri i tij egjyptian ka qenë “Osarsef”.17
Në
të vërtetë, emri “Moisi”
ka të bëjë jo me dy germa të rrënjës së fjalës, të larguara,
por me
shkurtesë të fjalës shqipe dhe të gegërishtes:
“mes”.
Edhe
sot gegët i thonë djaloshit “mes”,
“mec”,
shpegon Arif
Mati.
Hebrejtë nuk
i kanë shpjeguar mirë hieroglifet fonetike
dhe e kanë shndërruar në “moshe”
(môsceh),
d.m.th.: “fëmijë,
djalosh”.18
Këto
janë manipulime të feve, të rrëfimeve për të ashtuquajturit
“profetë”,
në radhë të parë të Moisiut,
Jezu
Krishtit
dhe Muhametit,
siç e quan vetë tërë Kapitullin e XI, “Manipulimet
e historisë”,
Arif
Mati.19
Por,
po i përmendim se cilët janë “profetët”
e feve të krijuara,
njëra pas tjetrës: i pari, konsiderohet Moisiu,
1600
vite p.e.s.; i dyti, Krishna,
1500
vite p.e.s., duke iu faleminderuar ekspeditës së arianëve,
2000
vite p.e.s.; i treti është Zaratrusta,
1000
vite p.e.s.; pastaj vie Buda,
500
vite p.e.s.; dhe i pesti është Jesu
Krishti,
lindja e Krishtit, i cili numërohet prej vitit 0.000;
dhe i gjashti apo i fundit për ne, në këtë persiatje studimi,
sepse ka edhe të tjerë, është Muhameti,
570
vjet pas
Krishtit.
Të tjerët, nuk
po i përmendim...
1
Po e patët këtë film, „Der
Königreich Yan“, shikone, dhe do të
ndëgjoni thënien e një artisti të njohur Seen Sword, të thënë
mbretëreshës Donni Yen, nga e tërë mbretëria e tij e
shkatërruar.
2
Shikoni po deshët veprën e e Dhimitri Pilikës, "Pellazgët,
origjina jonë e mohuar", Botimet
Enciklopedike", Tiranë 2005, faqe 340.
3
Shikoni po deshët veprën e Dhimitri Pilikës, të përmendur më
lartë, faqet 420 poshtë dhe 421 lartë.
4
Po aty, faqe 423.
5
Shikoni
po deshët poemikën time me ish-Kryeminstrin dhe ish-Ministër i
Punëve të Jashtme të Greqisë, Teodor
Pangallos,
„Si
mund të quheshin arvanitasit kushërinj të shqiptarëve, përderisa
gjyshi Pongallos i shkruante letëra mbretit të Shqipërisë shqip,
me shkronja arvanitase greke...”,
e vendosur me pak gabime ortografike, në faqen time provizore,
https://www.brahimavdyli.ch/polemikë-me-pangallosin/.
6
Shikoni edhe njëherë Arif Matin, te „Mikenët“,
në veprën "Mikenët-Pellazgët,
grekët ose zgjidhja e një enigme",
Plejad, Tiranë 2008, faqe 451
7
Po deshët që të nxjerrni një konkluzë të tillë shikone librin
e Skënder Hushit, „Thoti i
pavdekshëm na zbulon Atlantidën“,
EMAL, Tiranë 2009, e për ATUMIN, shikoni në fund të faqes 151.
8
Shikoni edhe njëherë veprën e Skënder Hushit, për këtë
shpjegim të saktë, e jo të gjitha shpjegimet, faqe 178.
10
Ju, shikone këtu hartën e marrur nga libri „Judentum-geschichte
und gegenwart“, das Beste aus Reader
Digest, Köln 2004, nga faqja 11.
11
Shikoni veprën e Fatbardha N. Demit, faqe 137, më fund të faqes.
12
Janë fjalët e Pashko Vasës, „E
vërteta nbi Shqipërinë dhe Shqiptarët“,
LMG Argenta, Tiranë 2010, e cituar kështu siç e morëm edhe ne
(ndonëse e kemi lexuar Pashko Vasën),
nga vepra e Fatbardha Demit, faqe 138.
13
Dr. Arif Mati, prej veprës së tij, "Mikenët-Pellazgët,
grekët ose zgjidhja e një enigme",
Plejad, Tiranë 2008, në fund të faqes 535, apo vepra e Fatbardha
Demit, faqe 142.
14
Dr. Eqrem M. Zenelaj, “Pellazgët-Ilirët-Shqiptarët/Historiografia
e lashtësisë dhe vazhdimësisë së një populli pro sellenë
(Burime arkivore të vendeve të huaja)”,
Botimet Artini, Prishtinë 2017, faqe 227.
16
Vepra e cituar, faqe 229.
17
Vepra e përmendur më përpara e Arif Matit, faqe 535.
18
Po aty, e njëjta vepër.
19
Shikoni ju në këtë vepër, prej faqes 532 e deri në faqen 550.
No comments:
Post a Comment
Komento reth artikullit
Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *