Filozofia
kozmologjike dhe kozmogonikja prej mitit më të vjetër të
historisë së pellazgëve- që sot po thirret “greke”,
e nuk është e tillë, por budallallëkut të madh të botës nuk
mund tu thuash gjë tjetër, pos panjohuri-
në të vërtetë ato kanë diçka “të
përbashkët”.
Filozofia
është shkencë, ndërsa miti është rrëfim i bukur e fantastik.
De fakto, miti
kozmogonik është thyerja fillestare e unitetit të kozmosit, ku çdo
mohim e çdo thyrje, në çdo moment të jetës sonë të përditshme,
e ka objeksion të veten këtë unitet.1
Është
thyerje dhe fillim. Është kthimi në fillim. Është mohimi, që
fillon në tjetër drejtim.
Mitet
egjiptiane janë të parat, prej Kaosit
deri në Rregull,
në librin e madh e voluminoz, por pa theksime gjuhësore dhe të
origjinës së egjyptianëve.2
Bota
nuk na e thotë këtë gjë në qindra veprat e veta, madje të
mëdha, në qindra filmat dokumetarë, të cilët duken sikur janë
fantastikë e irealë, por e përmbledhin “të
vërtetën”
në formë tjetër, nga bota e padukshme dhe bota e dukshme. E pse të
na thotë bota, kur pjesa normale nuk i njeh paranomalet, ndërsa
pjesa dërmuese e tyre janë të
organizuar kundër nesh e të vërtetës reale,
madje
edhe shqiptarë,
që u japin “të
drejtë”
armiqve tanë më të ligjë, grekëve,
rusëve,
sllavëve,
serbëve
dhe turqëve,
të cilët, jo
vetëm se janë të organizuar kundër nesh, por janë ekslusivisht
për fenë ortodokse dhe fenë islame.
Nuk u intereson se
çka është “kombi”,
por
çka janë fetë.
Mjafton që të marrin sa më tepër që të jetë e mundur e ta
quajnë një “atdhe”
të
tyre. Përpiqen që ta sundojnë edhe botën, me gënjeshtrat më të
mëdha.
Bota
mbetet e njëjta,
e
gozhduar në paditurinë “shkencore”, me padije, pa
dritë, pa Diell, botën e padukshme, botën tjetër të dyfishtë,
ndonëse materia e jonë shndërrohet në materie tjetër, aq
më pak nuk e dinë çka sheh syri tretë,
por as sytë tanë nuk i shohin ata që në periudha të ndryshme i
kemi pasë “dënuar”
me vdekje, etj. dhe na duket sidomos jo
reale fëmija rus,
tani i rritur, Boriska
Kipriyanovich,
që i befason edhe ekspertët me njohuritë e tij të mahnitshme mbi
galaktikën,
i
cili ka fluturuar në Egjypin e lashtë, gjatë jetës paraprake, me
anije kozmike, si pilot udhëtimi,
e përpiqet që ta bindë opinionin
e gjërë rus e botëror
që të heqin dorë nga dogma
e tyre fetare dhe të kuptojnë se nuk është nevoja të bëhen
luftëra të tjera, pasi raca e tij Martinas ishte përfshirë në
konfliktin bërthamor të Marsit të kuq dhe ai ka qenë pjesëtar i
këtij konflikti, mijëra vite më përpara se sa sot, me pasoja të
shkatërrimit të tyre. Ai thotë se nuk
është i vetmi fëmijë që kanë ardhur nga hapërsira e jashme në
Tokë, për ta shpëtuar tokën nga shkatërrimi.
Këta janë fëmijë me forca të veçanta e mbinatyrore, si ai.
Shpëtimi
i botës sonë në tokë nga shkatërrimi vie pasi që të
“zhbllokojmë” sekretet
e Sfiksit të Madh,
që është ndërtuar në Giza, sepse nuk i kujtohet cili është
mekanizmi i hapjes së tij, por e di se është nën veshin e tij.
Raca e tyre e kahmotshme dhe raca e Egjyptit të lashtë kanë pasur
maradhënie shumë të mira.
Shpëtimi
i botës sonë është e mundëshme, nëse nuk shkaktohet një luftë
bërthamore ose apokaliptike, (po
e them se feja e krishterë katolike e jep këtë formë të luftës,
por ndoshta edhe të tjerat)
e do të ndryshojnë jeta e jonë rrënjësisht.3
Disa e kuptojmë këtë 20 vjeçar; e marrim vesh pse ai flet në
Rusi,
që është inicuesja e parë e lultës bërthamore me superfuqinë
tjetër të botës, SHBA-në,
por dhjetra vetë ajo na i ka zhdukur, ndër ta, gjuhëtarin e
mirëfilltë, Çlirim
Xhunga,
i cili është
vrarë pabesisht prej rusëve,4
për të mos i thënë njohurinë e mirëfillta të gjuhës shqipe,
para të gjithë popujve të tjerë. Me të vërtetë, ai e dëshmontë
se gjuha e grekëve dhe latinëve, me fakte të pazëvendësuara,
qenë vazhdime
të gjuhës shqipe me alfabete të tjera.
Djalin
20 vjeçar rus, Boriska
Kipriyanovich,
nuk e kuptojnë mirë, sepse “na
flet gjëra ireale”,
dhe nuk i shikojnë dokumentarët e tjerë, p.sh. “Misteret
që fshihen në malin e Tomorrit”,
në Kulmak të Beratit, Babën Tomor,
të cilin e njohim prej rilindasve tanë, në majen e malit TOMORR,
5
2460 metra lartë mbi sipërfaqen e detit, në të cilën pelegrinët
e shumtë dhe të huajtë besonin
se në malin e Tomorit është një fuqi mbinatyrore dhe pagane,
më
të fuqishme se sa betimet në librat e shenjta,
si p.sh. “Ungjili” dhe “Kur`ani”.
Në
disa bisedime të fshehta dhe të besuara të NASA-s,
ky
mal i lartë i ka ruajtur sekretet e jetës e të zanafillës së saj
në Tokë,
një
thesar të fshehur në mënyrë të veçantë, nën majen e malit
Tomor,
para
se të bëhet Dodona e shenjtë dhe të marrë përmasa të besimit
të botës.6
Materialet
e fshehura në këtë “strehim”,
sepse ajo nuk është ende zbuluar dhe janë të panjohura deri më
tani, edhe
për mendimin përparimtar shqiptar apo botëror, e
për tërë njerëzimin,
konsiderohet
se janë jashtëtokësore,
prandaj njerëzit tanë shqiptarë i quajnë “Misterioze”,
“Baba
Tomor”,
“Mali
i Shenjtë”,
apo “mali
që i grupon një vistër të reve mbi kokë të tij”,
e na tregon diçka të veçantë. Tashmë është i njohur Lisi
i parë i Jetës,
madje edhe në
Dodonë,
por ai mbetet Lis
i shenjtë në Kulmak,
për të cilën mi kanë dhënë dy dervishët e Teqes
së Bektashianëve këtë Lis,
në fotografi, i cili gjatë disa provave të djegjes së tij nga
komunizmi, në vendin ku ka qenë më parë një kishë e krishterë,
prapë ka nxjerrë pipa të rinj e jeton edhe kësaj dite.
Lisi
i Jetës
dhe Teqja
Bektashiane,
me Kryegjyshatën
Bektashiane në Shqipëri,
vie si fé
e
katërta
në Euro-Azi. Ajo, në Shqipëri,
e ka selinë.7
Të
gjitha fetë e botës janë të nxjerrura prej besimit të Thot-it,
por të gjitha e kanë tradhëtuar kush më shumë e kushë më pak,
e
edhe islamizmi.
Të gjitha fetë
i kanë pasur të dërguarit e besimit të Thot-it,
pos besimit
hebrej
të
Izraelit,
prej Moses
(Musaja), i
cili fillon me gjëra jo aq të sakta e të vërtëta, sepse ishte
vëllamë (si
vëlla)
me Faraonin
dhe i besuar i pushtetit të tij.
Dihet
se ky vend ka qenë dhe është
vend pagan,
jashtë feve të ngushta të botës, që zanafillon prej zërit të
Zotit, dhe është mbinatyror.
Sa për kuriozitet, ju shikone po deshët filmin tjetër dokumentar.8
Nëse u duken të çuditshme, mund t`i logaritni kështu, të
natyrës ireale
apo jo shkencërisht të bazuara.
Ne,
po kthemi përsëri në persiatjet e studimeve tona. Si të duani,
mund t`i logaritni. Dikush i merr si të pavërteta, e neve na
nevojitet e vërteta e tyre, e botës sonë të gjallë, çka mund të
kuptojmë, si materie.
Aty
fillom materia;
materialja
dhe renditet prej emrit të Mat-it,
gruas
së
Thot-it,
prej
shqipes, sipas fjalëve të gjuhës sonë,
mas,
mati,
sepse mjetet janë meteriale dhe materiet janë të parat për
krijimin e jetës normale, për të ngrënë, për të pasur me çka
të jetojmë në këtë tokë, të qeverisim, të
krijomë ligjin e sundimin.
Pasuria
është mjeti i fundit
kur nevojat materiale janë mjaftueshme,
thuhet në shpjegimet e Dorealit,
në pllakën e III të Thot-it.9
Por,
do të mundohemi të ndjekim rregullat e Mësuesit të Madh, i cili
është brenda botës sonë, është si njerëzit e tjerë. Nuk
ka mundësi që të fluturojë
dhe përpiqet që të bëjë çdo gjë nga arësyja e qëllimet tija,
sikurse harmoninë, sepse në zemrën e tij kishte para se gjithash
dashuri.
Me dashuri, edhe ndaj punës, bëhet rregulli.10
E dashuria ka forma të ndryshme të artikullimit, pra është
polivalente.
Nuk ka të bëjë vetëm me gjininë e kundërt, me gruan, por edhe
me prindërit, vëllezërit dhe motrat, nipat e mbesat, farefisin,
etj.
Ta
marrim një pjesë të Dr.
Kastriot Melyshit,
i cili e shpjegon Kronin,
që vjellë për të nxjerrur nga barku i tij, të gjitha çka
mbanëte në bark, pasi që i kishte gëlltitur. Na
merret në kuptimin se mashkulli
(Kroni,
është burrë dhe vetë emri i tij rrjedhë prej gjuhës shqipe, pra
krua është kroni i parë, ai që njerr ujin nga fshehtësitë
tokës, për të pirë, kur jemi të etshëm, dhe mbaresa
“i” është mbaresë e gjinisë mashkullore)
me organin e tij gjenital është
zënë ngusht nga femra,
dhe kallet
mbenda saj,
e në
dehje e sipër “vjell” materialin
thelbësor,
për
krijuar jetë të re,
bij e bija.11
Prishet
e vjetra e fillon e reja, filizat e reja të jetës. Materia
qarkulon.
Ndahet një pjesë e vogël prej saj; e rritë ajo që e ka këtë
dhunti për lindje; fillon jeta
e re,
përsëritet pak më mirë, apo bëhet më
ndryshe.
Gjenerata prej gjeneratës dallon, edhe prej këmbimit me të ëmën.
“Pa
ndarje nuk ka krijim as matje, meterie apo bazë materiale” -
thontë Dr.
Kastriot Melyshi,
po në këtë vepër.
12
Jeta
që
na ipet,
duhet që ta duam shpirtërisht dhe të kuptojmë shkakun
e pasojat
e
kësaj jete. Jo të gjithë njerëzit e duan këtë jetë, që
është një jetë e përkohëshme,
sepse, materia
ndyshohet, por nuk humbë,
e ndryshohet në
kohë dhe hapësirë,
p.sh. sipas budaizmit mund të shndërrohesh në gjëra të gjalla,
në kafshë apo insekte, e disa fé të tjera nuk e pranojnë kështu.
Bota
e përkohshme,
e
cila për ne është jeta në tokë,
ndahet nga bota
e përjetshme,
të cilën fetë
e pranojnë si amshim,
në të cilën nuk lindin tjetër me
këtë trup,
pra është
relative
dhe e
pabesueshme,
p.sh. disa fé të tjera. Në radhë të parë, baza e botës
materiale të jetës sonë mbi tokë është çështje e kuptuar prej
rrymës së re të fozofisë, të quajtur materializëm,
pas rrymës së iluminizmit, pas revolucionit françez të vitit
1789, në të cilën bota fizike i nënshtrohet ligjit
të lëvizjes fizike,
të ecjes, shpenzimit apo shfrytëzimit të kohës, të përdorimit
material të kohës (të
gjitha këto e kanë bazën prej gruas së Thot-it,
zonjës MAT, dhe prej saj dalin të gjitha ligjet e tilla të matjes,
edhe ligjet materiale, MAT-erie,
etj.),
ndërkaq bota
tjetër e njeriut, si materie
e gjallë,
bota
e mbrendshme shpirtërore
të
tij,
nuk
lidhet me botën jashtë njeriut,
në kozmos, me
yje,
por i nënshtrohet ligjit
të interesave,
që lëvizin brenda qenies së tij. Materializmi fillon prej
Helveciusit,
që është prezentues i teorisë borgjeze të klasave dhe interesave
të shoqërisë njerëzore.
Mistikët
e vjetër na e krijojnë një botë për botën shpirtërore dhe një
botë për botën materiale.
Janë dy botë të tëra! Njëra duket materiale reale
dhe tjetra, bota shpirtërore, duket prej materialistëve “ireale”.
Materialistët
u janë kthyer interesave të tyre jetësore dhe materiale,
por nuk shohin më lartë, në kozmos, edhe pse është materiale.
Zhvendoset në kohë
dhe hapësirë,
por ato që nuk i arrin me sy t`i shohësh; për mendjen tënde të
vogël “nuk
ekzistojnë”.
Për shembull, Shiva,
themeluese e drejtimit të shaizmit,
zoti Rudra
nga Vedat,
u shnërrua në perëndeshën “Mirësia”,
pra Shiva,
e nderuara zotneshë, dhe e
prezentonte dialektikën.
13
Shiva,
që quhet edhe “pineal-gland”,
e
ngjalë syrin e tretë të Shivës,
apo gjëndrën
e përgjumur pineale,
përmes
së cilës përcakton
orën
biologjike
të çdo qelize të trupit tonë, e cila quhet qendra endoktrine më
e vogël e trurit tonë, e
vendosur në qendër të trurit.
Zgjimi i kësaj qendre
pineale
do të shkatërronte çdo vlerë racionale të trupit dhe të botës
materiale. Shpesh ajo është quajtur epifizis
apo mbifizike,
që ka në vetvete fuqi të madhe mistike
dhe mbifizike,
e cila mund ta bëjë dimensionin
shpirtëror e metafizik.
14
Në
pllakën e IV të zmeraldit na ngjallet mistika e qartë. Vëllazëritë
e Dritës
janë në
luftë të përhershme
me vëllezërt e Errësirës,
nëpër tërë kosmosin. Kur e kuptojmë metafizikën, e zgjojmë dhe
e ngjallim syrin e tretë (i
cili është rrezik për ata që nuk e dinë si mund të zgjohet
qendra pineale e mbifizike),
e
sheh botën shpirtërore të njeriut,
e kjo gjë na lidhë me DRITËN.
“Shpirti
i i njeriut nuk duhet të jetë i lidhur nëse duhet të shkojë
drejt Dritës. T`i
dorëzohesh forcave të zeza, ngatërrohesh me ndalimin e Dritës.
Njeriu është i penguar vetëm nga zigjirët e errësirës dhe të
rrëmujës”.15-
thotë tekstualisht Dr. Maurice
Doreal,
në librin e Skënder
Hushit.
Bijtë
e Dritës
shkëlqejnë
midis njerëzve.
Ne,
këtu e kemi fjalën edhe për materialistët.
Shkëlqenjë veprat e tyre të
mira
dhe mirësia,
mendimet më të mira për njerëzit e tjerë, gjeneratat e tjera apo
e bijve të tyre, në
Pleqesitë e Pleqëve.
Kur i përmendim “pleqësitë
e pleqëve”,
kjo na lidhë detyrimisht me kulturën
tradicionale të shqiptarëve.
Çelësi
i këtyre pleqësive,
thotë Doreali,
gjendet
në simbole.
Duke e gjetur domethënien e tyre dhe duke u futur në botën e tyre
të fshehtë, do
ta forcosh edhe ndërgjegjen.
Ajo është një
platformë
me
pa kufij të përcaktuar
dhe as
me formë të definuar.
Duke
iu referuar ekskluzivisht Thot-it,
Doreal
konkludon se të studiosh misteret e mbrendshme të Tokës i
mësoni edhe barapeshat.16
Hapësira
kohë i ka të fshehura disa “të
fshehta”,
që fshihen pas
hapësirës spirale.
Njeriu bënë pjesë në esencën e ndërgjegjes së kosmosit, të
cilën e kanë lënë anash pa
e njohur me kohë,
por Thot-i
gjatë projektimit të kësaj ndërgjegjeje na e lë të kuptohet se
është
zingjiri që e lidhë botën fizike me njeriun.
Është realiteti
i fundit
që mund t`i kuptojë, gjatë provave.
Këtu
përfshihen të gjitha harqet dhe skajet e kufirit hapësirë.
Njeriu nuk
është vetëm material,
edhe pse duket kështu. Është
DRITË,
i cili del nga Burimi
i Pafund,
që paraqitet vetëm
si një gjë materiale.
Materialiteti
është gjithmonë në trasformim, edhe në dritë,
dhe siç e thotë Skënder
Hushi,
është fizika
kuantike.17
Pa
Ligjin, i cili është Rregulli,
nuk do të ekzistonte asgjë
në formën e vet,
dhe as koha, që është çelësi për lirinë e njeriut. Thoti
e zbulon se koha është anësore, në lëvizje, që të mund të
kalosh në kohën e kaluar dhe të lëvizësh nëpër kthesa
pineale
dhe të
kërkosh gjithmonë Dritën,
sepse kjo është edhe mënyra për të njohur më së pari shpirtin
e vet.
E gjithë materia është Dritë ose një Dituri që ekziston, edhe
pse nuk është përherë dituri më vete. Dituria është Dielli dhe
Drita, e ky është edhe Çelësi i Jetës. Kur ta pushtosh frikën
do të jesh i lirë, sepse gjërat e panjohura e ngjallin frikën,
errësirën. 18
“Njihi
ligjet dhe do të jesh i lirë e nuk do të jesh kurrë i lidhur nga
zingjirët e natës... Dije
se misteri është një mister i vetëm kur është një njohuri e
panjoftuar akoma nga njeriu.
Kur ti t`i kesh mbërthyer zemrën
e të gjitha mistereve, njohuritë dhe pleqësitë do të jenë me
siguri tuajat. Kërko dhe mëso, sepse koha është sekreti që mund
të të lirojë nga kjo hapësirë”.19-
shkruhet më pallën e dhjetë (X)
të Thot-it.
Ai,
i madhi Thot,
i porositë gjithnjë që të gjithë të jenë përherë Kërkues
të Dritës,
e drita njerëzore është DIJA;
të lëshojë një dritë në shtegun e madh të njerëzve rrotull
tij. Kjo dritë do të thotë që njeriu duhet të ndjekë përherë
vetëm dritën
e madhe të shkencave.
“Përhapja
e çdo diturije është e ndryshme, sepse çdo dituri përmban një
pjesë të planit të pafund
(të Thotit, B.A.). Çdo pjesë e kompleton tjetrën, kështu që
rritja e njëres ndërhyn te tjera, në mënyrë reciproke. Çdo
dituri është e rëndësishme si të tjerat,
edhe pse ka disa që bëjnë punë më të rëndësishme”.20
– shpjegon Dr. Marice
Doreal,
në përkthimin e pllakës XI
të Zmeraldit, në shkrimet e mëdha të Thot-it.
Kështu
e punon secili hapësirën e vet, pa i penguar të tjerët, për
rreth...
1
Shikoni veprën e Dr. Kastriot Melyshit,
„Shqipja, çelësi i zgjidhjes së
enigmës kohë“, faqet 44-45.
2
Grup autoresh, e dhënë në opinion, nga C. Scott Littleton, “Das
grosse Buch der Mythologie”,
Christian Verlag, München 2003, faqet 9.-81.
3
Po deshët, shikoni filmin dokumetar „Djali
rus me fuqi të mbinatyrshme pretendon se ka ardhur nga planeti Mars
për të shpëtuar tokën“, të
emituar në „Fakte Interesante Shqip“, apo në „Oranews.TV“,
me shkrim,
https://www.oranews.tv/article/djali-rus-me-fuqi-te-mbinatyrshme-pretendon-se-ka-ardhur-nga-planeti-mars-te-shpetuar-token
.
4
Po deshët, shikoni ju këtë pjesë, „Edhe
njëherë për Shqiponjën dhe Shqiptarët“,
Pjesa e V-të, në faqen time provizore
http://www.brahimavdyli.ch/shqiponja-dhe-shqiptarët-5/
.
5
Po deshët përcileni filmin dokumetar mbi Berat, të emituar në
„Fakte Interesante Shqip“,
„Misteret qe Fshihen në Malin e
Tomorit“ (këtu, është në
origjinal, siç e shkruajnë, me gabime ortografike), të emituar në
http://www.youtube.com/watch?v=orA_mQ2HtgA&feature=share/
.
6
Shikone veprën e formatit të madh, Fatbardha N. Demi,
“Sellenizmi-Besimi që sundon Botën“,
Botimet Dudaj, Tiranë 2016, të cilës, patjetër, do t`i kthehemi
më vonë.
7
Shikoni po deshët faqen time provizore, “Evropa
e Bashkuar dhe Shqiptarët- Shpalime për Evropën e Bashkuar dhe
shqiptarët, prej gjenezës deri më sot“,
Pjesa e VII, në https://www.brahimavdyli.ch/shpalime-për-evropën-7/
dhe do të gjeni teqen e bektashinjëve dhe fotografinë e dy
Dervishve, në Lisin e Jetës.
8
P.sh. shikoni filmin dokumentar „Mali
i Tomorit-Enigma“, „Filmora9“,
në në faqen e webit “Kuriozitete
dhe Enigma”, në
http://www.youtube.com/watch?v=7L-COYziH64#menu
.
9
Shikoni veprën e Skënder Hushit, vepra e përmendur, në faqen
48.
10
Po aty, pak më poshtë, e analizuar.
12
Po aty, e njëta faqe.
13
Libri „Hinduismius- Geschichte und
Gegenwart“, Das Beste aus Reader`s
Digest, Köln 2004, faqe 73.
14
Shikoni prapë librin e Dr. Kastriot Melyshit, faqe 40-41.
15
Shikoni librin e përmendur të Skënder Hushit, faqe 75.
16
Po aty, faqe 90.
17
Po aty, faqet 100 dhe 101.
18
Po aty, faqe 108 dhe 109.
19
Po aty, faqe 111.
20
Po aty, faqet 118-119.
No comments:
Post a Comment
Komento reth artikullit
Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *