Nga: Afrim Caka
Mijëra vjet është bërë një pyetje, çfarë do të thotë të jeshë klerik tradhëtar e trutharë!
Para shkencës hapë dyer e dritare. Para injorancës duhet mbyllë edhe vrima miu. Më mirë është të dishë sesa të imagjinosh gjëra të pavërteta.
S’dua të bëhem romantik!
Asnjeri prej tyre nuk kanë pamje prej Marsi!
E gjithë historia e “shenjtëve” imam e hoxhallar që kanë “përjetuar” Perëndin, që kanë biseduar me Perëndin, këta njerëz, këta zullumqarë duhet hulumtuar me një fillim të madh psikologjik. Këta mjerana nuk kanë asnjë dallim nga të çmendurit. Të gjitha pretendimet, deklaratat banale e antikombëtare se këta janë të vetmit misherime të Perëndis, s’janë gjë tjetër, veçse llafollogji të çmendurish. Duke qenë në ulërima e kreshmë, të izoluarit, të shkëputur nga bota e diturisë, shumë shpejt fillojnë të halucionojnë sikur Perëndia po vjen tek këta mashtrues.
Ky është i vetmi ndryshim midis ëndrrës dhe realitetit. Realiteti të lejon të mendosh, imagjinata jo. Në qoftëse këta do të shkojnë tepër larg, do ta humbin arsyen e të qenit fetar. Mund të shkojnë në shtëpinë e të çmendurve, në cilëndo qoftë klinikë psikike dhe do të biten kur mendojnë se si këta njerës vazhdojnëtë jetojnë në imagjinata të errësirës: të bisedojnë me Perëndin, të cilin nuk e shohin e as nuk e prekinë, dhe jo vetëm që së bëjnë as njëren e as tjetrën, dhe jo vetëm bisedojnë, por edhe përgjigjen në vend të tij. Zoti i tyre është vetëm imagjinata e tyre. Duke i parë më thellë dhe do konstatojmë që nën logjikën e tyre rrjedhin gjëra imagjinare joreale. Unë nuk i besoj gjërave të tilla, miqë të mi të mirë, unë nuk u besoj fare. Zor se mund të dukem si njeri normal që mund mund t’i besoj të tilla gjepura prej budallenjsh.
Mjaftojn të kuptojmë, sesa e rëndësishme është për individët që kanë pasur trauma shpirtërore, të largohen nga të tjerët dhe të futën në “bisedë të përzemërt” me Perëndin! Hoxhallarë të tillë e konsiderojnë veten të afërt me Përendinë. Të tilla truke fetare, zakonisht, janë aq larg besimit të vërtet fetar, saqë magjitë e tyre psikopatollogjike bie mjafte në sy.
Instinkti kafshorë është se këta i përkasin të shkuarës mesjetare!
O Perëndi!
Përderisa hoxhallarët e xhëmati rriten në një shoqëri të mbyllur, këta kurdoherë janë të rrethuar edhe nga ca imam trutharë. Këta mësues të së keqës flasin tërë ditën nëpër xhami. Natën këta flasin në ëndrra, në mengjes fillojnë me sy hapur dhe e ndërpresin të folurën vetëm kur bien në trans. Po qe se s’kanë me kë të flasin, fillojnë nga e para t’i luten Perëndisë. Këta “bisedojnë” me Perëndinë; kjo është menyra e vetme e çmendurisë.
Për mua bota e politikës fetare përfshin shumë më tepër nga çfarë kuptohet zakonisht te trutharët. Hoxhallërët gjatë gjithë ritmeve fetare kanë përdorur strategjitë e gjunjizimit të xhëmatit. Duke i’u mbushur mendje edhe vet dreqit. Prandaj ne politikën fetare duhet kuptuar jo vetëm si fe që njihet me emrin politika radikale. Sa herë që dikush ka si qellim xhamin, kjo është politik çoroditëse.. S’ka rëndësi nëse kjo lidhet me pushtetin, apo me ndonjë ministër si Ferid Agani e më gjëra të tjera si këto të vehabizmit dhe ngritjen e një gishti... Shih foton!
Kush e çorodit mendjet e të rinjëve, hoxha apo imami, si:
“Naim Tërnava, Sylejman Rexhepi, Shefqet Krasniqi, Fuhad Ramiqi, Zekirja Qazimi, Lulzim Susuri, Ridvan Aqifi që i udhëheqë sot terroristët etj!”. Të gjitha këta janë prodhues nga “Bashkësia Islame” dhe janë prodhues të vehabizmit për terrorizëm. Pas kësaj, këta do të rrënonin historinë dhe kulturën tonë, për ta zëvëndsuar me një histori dhe kultur të rreme, të zëvendësonin artin me një artë tjetër, një lutje me një lutje tjetër, një guhë me një gjuhë tjetër, një PLIS me një çallmë tjetër turke apo arabe, gjersa, ashtu si kuçedra anadollake e Erdoganit, t’ia kërkonin haptazi gjakun shqiptar. Që vendi unë Dardania të bënte pjesë në atë univers të egër e shkretan të një shkretire anadollake. Përherë e më tepër këta hoxhallarë, po zhyteshin në misterin e kësaj valleje afgane. Bota e lirë Iliro-Dardane s’mund të ishte e qetë me ketë krimë të shpërndar në të katër anët e trojeve shqiptare. Pse jo edhe ajo Botërore!
Këto hoxhallar nuk janë të pafajshëm, sa duken. Ata janë aq të djallëzuar, sa s’mund të marrësh me mend, këta sajojnë gjithfarë dredhish. Këta nuk e lënë popullin e shtetin të qetë për asnjë qastë, këta duhet të jenë nën kontroll të rreptë dhe të përherëshme nga organet rendit dhe të dëbohen jashtë Dardanisë.
Cilat janë krimet e tyre fetaro-politike?
Krimi i prindit, xhaxhait apo rrethit ku jeton më i madhë është kjo, që t’ia prishin mendjen fëmisë dhe të rinjëve shqiptar. A mund të më thoni emrin e një shqiptari spiun që nga shtëpia del luan, por kthehet si mi? Mbasi shumica e hoxhallarëve e imamëve përbëhet nga njerëz mediokër e puthadorë.
Çfarë duhet bërë shteti apo ne për ta shkatërruar këtë prishje, këtë çoroditje tek mendjet e çdo antikombëtari. Dhe çfarë nënkuptoni ju me fjalën çoroditje tek ca hoxhallarë, imami apo ndonjë politikani?
Dje pash një njëfarë emisioni myslimanë tek Baton Haxhiu, që debatojnë për vehabizmin dhe për rekrutimin e bashkëpunëtorëve të rinjë për në Siri; në te paraqiten dy të rinj hoxhallarë të moderuar dhe përballë tyre dy hoxhallatë të vjetër e servil e tradhëtar që kanë lidhje me organizatat e huaja vehabiste që prodhojnë kriza dhe terrorizëm. Nga kjo organizatë marrin rroga nga 1000 deri 1700 euro.
Shteti, drejtësia bëjnë sehirë?
Në xhamit e Kaçanikut thuhet dhe mësohet:
“Që të bëhesh besimtarë i mirë, së pari duhet larë mëkatet që i keni bërë! E për t’i larë këto është e vetmja mënyre për t’i larë dhe duhet të vdisni si shehid në Siri!”. Kryqëzimi sa më shumë i atyre që nuk përmbahen këtyre rregullave. Dhe prodhim terrori!
Çfarë reklame tronditëse! Kjo do të thotë që përveç jobesimtarëve dhe të besimit katolik duhet vrare e derdhur gjak. Dhe kjo reklamë është provë e mjaftueshme për Drejtësinë shqiptare.
Këta i mësojnë të rinjtë për ti larë mëkatet me anë të vdekjes si “shehid” në tokat arabe. Në nivelin e dytë të vetëdijës feja politike është tjetër gjë. Të gjithë shqiptarët e arsyeshëm hoqën dorë dhe nuk treguan më interes për poplitikën fetare ose për pushtetin. Thelbi duhet të përcaktohet nga logjika, nga të menduarit logjike jo nga mendja e sëmuar!
Arsyeja duhet të ndërrojë vendet:
“Më i fuqishëm është ai që ka të drejtë”, dhe e drejta duhet të përcaktohet nga arsyeja, kultura, gjuha, historia, logjika, arsyetimi duke ia bashkangjitur edhe argumentet për t’i mbyllur disa xhami sëbashku me ca imamë e hoxhallarë që prodhojnë terrorizëm!”. Modeli ynë kulturor është mijëra vjetë i vjetër, sa vetë njeriu, duhet të fitoj në epërsinë e mjekërzinjëve. Fiton jo njeriu, fiton kultura Iliro-Dardane. Tamam sikundër në filozofi është pikërisht e vërteta ajo që triumfon, këtu duhet të triumfon liria ndaj kulturës së errësirës. Dhe kjo do të jetë çasti fitimtar ndaj disfatës dhe ndaj errësirës së tyre.
Po cila është përgjigjja apo komenti juaj?
Mijëra vjet është bërë një pyetje, çfarë do të thotë të jeshë klerik tradhëtar e trutharë!
Para shkencës hapë dyer e dritare. Para injorancës duhet mbyllë edhe vrima miu. Më mirë është të dishë sesa të imagjinosh gjëra të pavërteta.
S’dua të bëhem romantik!
Asnjeri prej tyre nuk kanë pamje prej Marsi!
E gjithë historia e “shenjtëve” imam e hoxhallar që kanë “përjetuar” Perëndin, që kanë biseduar me Perëndin, këta njerëz, këta zullumqarë duhet hulumtuar me një fillim të madh psikologjik. Këta mjerana nuk kanë asnjë dallim nga të çmendurit. Të gjitha pretendimet, deklaratat banale e antikombëtare se këta janë të vetmit misherime të Perëndis, s’janë gjë tjetër, veçse llafollogji të çmendurish. Duke qenë në ulërima e kreshmë, të izoluarit, të shkëputur nga bota e diturisë, shumë shpejt fillojnë të halucionojnë sikur Perëndia po vjen tek këta mashtrues.
Ky është i vetmi ndryshim midis ëndrrës dhe realitetit. Realiteti të lejon të mendosh, imagjinata jo. Në qoftëse këta do të shkojnë tepër larg, do ta humbin arsyen e të qenit fetar. Mund të shkojnë në shtëpinë e të çmendurve, në cilëndo qoftë klinikë psikike dhe do të biten kur mendojnë se si këta njerës vazhdojnëtë jetojnë në imagjinata të errësirës: të bisedojnë me Perëndin, të cilin nuk e shohin e as nuk e prekinë, dhe jo vetëm që së bëjnë as njëren e as tjetrën, dhe jo vetëm bisedojnë, por edhe përgjigjen në vend të tij. Zoti i tyre është vetëm imagjinata e tyre. Duke i parë më thellë dhe do konstatojmë që nën logjikën e tyre rrjedhin gjëra imagjinare joreale. Unë nuk i besoj gjërave të tilla, miqë të mi të mirë, unë nuk u besoj fare. Zor se mund të dukem si njeri normal që mund mund t’i besoj të tilla gjepura prej budallenjsh.
Mjaftojn të kuptojmë, sesa e rëndësishme është për individët që kanë pasur trauma shpirtërore, të largohen nga të tjerët dhe të futën në “bisedë të përzemërt” me Perëndin! Hoxhallarë të tillë e konsiderojnë veten të afërt me Përendinë. Të tilla truke fetare, zakonisht, janë aq larg besimit të vërtet fetar, saqë magjitë e tyre psikopatollogjike bie mjafte në sy.
Instinkti kafshorë është se këta i përkasin të shkuarës mesjetare!
O Perëndi!
Përderisa hoxhallarët e xhëmati rriten në një shoqëri të mbyllur, këta kurdoherë janë të rrethuar edhe nga ca imam trutharë. Këta mësues të së keqës flasin tërë ditën nëpër xhami. Natën këta flasin në ëndrra, në mengjes fillojnë me sy hapur dhe e ndërpresin të folurën vetëm kur bien në trans. Po qe se s’kanë me kë të flasin, fillojnë nga e para t’i luten Perëndisë. Këta “bisedojnë” me Perëndinë; kjo është menyra e vetme e çmendurisë.
Për mua bota e politikës fetare përfshin shumë më tepër nga çfarë kuptohet zakonisht te trutharët. Hoxhallërët gjatë gjithë ritmeve fetare kanë përdorur strategjitë e gjunjizimit të xhëmatit. Duke i’u mbushur mendje edhe vet dreqit. Prandaj ne politikën fetare duhet kuptuar jo vetëm si fe që njihet me emrin politika radikale. Sa herë që dikush ka si qellim xhamin, kjo është politik çoroditëse.. S’ka rëndësi nëse kjo lidhet me pushtetin, apo me ndonjë ministër si Ferid Agani e më gjëra të tjera si këto të vehabizmit dhe ngritjen e një gishti... Shih foton!
Kush e çorodit mendjet e të rinjëve, hoxha apo imami, si:
“Naim Tërnava, Sylejman Rexhepi, Shefqet Krasniqi, Fuhad Ramiqi, Zekirja Qazimi, Lulzim Susuri, Ridvan Aqifi që i udhëheqë sot terroristët etj!”. Të gjitha këta janë prodhues nga “Bashkësia Islame” dhe janë prodhues të vehabizmit për terrorizëm. Pas kësaj, këta do të rrënonin historinë dhe kulturën tonë, për ta zëvëndsuar me një histori dhe kultur të rreme, të zëvendësonin artin me një artë tjetër, një lutje me një lutje tjetër, një guhë me një gjuhë tjetër, një PLIS me një çallmë tjetër turke apo arabe, gjersa, ashtu si kuçedra anadollake e Erdoganit, t’ia kërkonin haptazi gjakun shqiptar. Që vendi unë Dardania të bënte pjesë në atë univers të egër e shkretan të një shkretire anadollake. Përherë e më tepër këta hoxhallarë, po zhyteshin në misterin e kësaj valleje afgane. Bota e lirë Iliro-Dardane s’mund të ishte e qetë me ketë krimë të shpërndar në të katër anët e trojeve shqiptare. Pse jo edhe ajo Botërore!
Këto hoxhallar nuk janë të pafajshëm, sa duken. Ata janë aq të djallëzuar, sa s’mund të marrësh me mend, këta sajojnë gjithfarë dredhish. Këta nuk e lënë popullin e shtetin të qetë për asnjë qastë, këta duhet të jenë nën kontroll të rreptë dhe të përherëshme nga organet rendit dhe të dëbohen jashtë Dardanisë.
Cilat janë krimet e tyre fetaro-politike?
Krimi i prindit, xhaxhait apo rrethit ku jeton më i madhë është kjo, që t’ia prishin mendjen fëmisë dhe të rinjëve shqiptar. A mund të më thoni emrin e një shqiptari spiun që nga shtëpia del luan, por kthehet si mi? Mbasi shumica e hoxhallarëve e imamëve përbëhet nga njerëz mediokër e puthadorë.
Çfarë duhet bërë shteti apo ne për ta shkatërruar këtë prishje, këtë çoroditje tek mendjet e çdo antikombëtari. Dhe çfarë nënkuptoni ju me fjalën çoroditje tek ca hoxhallarë, imami apo ndonjë politikani?
Dje pash një njëfarë emisioni myslimanë tek Baton Haxhiu, që debatojnë për vehabizmin dhe për rekrutimin e bashkëpunëtorëve të rinjë për në Siri; në te paraqiten dy të rinj hoxhallarë të moderuar dhe përballë tyre dy hoxhallatë të vjetër e servil e tradhëtar që kanë lidhje me organizatat e huaja vehabiste që prodhojnë kriza dhe terrorizëm. Nga kjo organizatë marrin rroga nga 1000 deri 1700 euro.
Shteti, drejtësia bëjnë sehirë?
Në xhamit e Kaçanikut thuhet dhe mësohet:
“Që të bëhesh besimtarë i mirë, së pari duhet larë mëkatet që i keni bërë! E për t’i larë këto është e vetmja mënyre për t’i larë dhe duhet të vdisni si shehid në Siri!”. Kryqëzimi sa më shumë i atyre që nuk përmbahen këtyre rregullave. Dhe prodhim terrori!
Çfarë reklame tronditëse! Kjo do të thotë që përveç jobesimtarëve dhe të besimit katolik duhet vrare e derdhur gjak. Dhe kjo reklamë është provë e mjaftueshme për Drejtësinë shqiptare.
Këta i mësojnë të rinjtë për ti larë mëkatet me anë të vdekjes si “shehid” në tokat arabe. Në nivelin e dytë të vetëdijës feja politike është tjetër gjë. Të gjithë shqiptarët e arsyeshëm hoqën dorë dhe nuk treguan më interes për poplitikën fetare ose për pushtetin. Thelbi duhet të përcaktohet nga logjika, nga të menduarit logjike jo nga mendja e sëmuar!
Arsyeja duhet të ndërrojë vendet:
“Më i fuqishëm është ai që ka të drejtë”, dhe e drejta duhet të përcaktohet nga arsyeja, kultura, gjuha, historia, logjika, arsyetimi duke ia bashkangjitur edhe argumentet për t’i mbyllur disa xhami sëbashku me ca imamë e hoxhallarë që prodhojnë terrorizëm!”. Modeli ynë kulturor është mijëra vjetë i vjetër, sa vetë njeriu, duhet të fitoj në epërsinë e mjekërzinjëve. Fiton jo njeriu, fiton kultura Iliro-Dardane. Tamam sikundër në filozofi është pikërisht e vërteta ajo që triumfon, këtu duhet të triumfon liria ndaj kulturës së errësirës. Dhe kjo do të jetë çasti fitimtar ndaj disfatës dhe ndaj errësirës së tyre.
Po cila është përgjigjja apo komenti juaj?
No comments:
Post a Comment
Komento reth artikullit
Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *